✓Hubris✓

نفس میکشم تا به جای مرده ها خاکم نکنند اینگو نه است حال من دیگر چیزی نپرس!!!!

✓Hubris✓

نفس میکشم تا به جای مرده ها خاکم نکنند اینگو نه است حال من دیگر چیزی نپرس!!!!

یـــِک نَــــ ـفَر ...

بَعــــــضی وَقتــــ ـــ هآ چیــــزی می نویســـــی


فَقَطـــ بَرــآیِ یـــِک نَــــ ـفَر


امآ دِلـــَت میگیرَد وَقتی یآدَتـــــ می اُفتَد


هَر کَســی ممکِن اَستــــ آن رآ بــِخـــوآنــــــــَد ...



چه اجباریستــ ...




حرفــ مے زنے، اما تلخه

محبتــ مے کنے ولے سرده ✖

✖ چه اجباریستــ دوستــ داشتن من؟ ✖

از من هم گذشتــــــــــ ...

انکه دوستش داشتــــــــــــــم ...

آدم با گذشتــــــــی بود ...

حتــــی از من هم گذشتــــــــــ ...


مَن بهتَرین و دارَم ...

اون   لَحظه اےِ  ڪِـہ گفتےِ یِکی بهتَـر از تو رو پیدا کَردم ...


یادِ اون روزایےِ اٌفتـــادَم ڪـِہ به صَد تا بهتـــَر از تو گفتَم ...


مَن بهتَرین و دارَم ...


Aye.Hubris

دلگیرم ...

دلم نگرفته از این که رفته ای ...


دلگیرم ...


دلگیرم از همه دوست داشتنهایی که گفتی امـــا ...


نـــــداشـــتــــــــی !!!


乂مراعاتـ النظیر ...

سردےِ احساسِ عجیبتـ ...
داغےِ آغوش تبدارتـ ...
بغضِ ولرمِ من ...
عجبـ مراعاتـ النظیرِ دردناکےِ ...

✌قهـפه ...

לِلَمـ [قهـפه] مے خـــ ـــواهـל (!)

اسپرـωـפ باـآ طَعم تـ ـפ

تـפ تـَلخ...مـלּ تَلخ ...زندگے هم [تلــ ــ ــ ـخ] .....

چقَدر [شیریـלּ] شـُלه قَـهـפه امــ ...