✓Hubris✓

نفس میکشم تا به جای مرده ها خاکم نکنند اینگو نه است حال من دیگر چیزی نپرس!!!!

✓Hubris✓

نفس میکشم تا به جای مرده ها خاکم نکنند اینگو نه است حال من دیگر چیزی نپرس!!!!

عاشقتـــم

ما کہ رفتیم ...


ولۓ بہ اونۓ که پیششۓ ...


بگو  عاشقتم  تیکہ کلامتہ ...

بـے تو . . .

بـے تو . . .


چِـــشــمــِہ دیدنــِہ ...


چیــزهــایـے را کـِہ با تو دیده اَم ...


نَدارَم ...

乂سَلـآمَتـے...

سَلـآمَتـے اوטּ ڪِــہ בیگہ بِـش زَنـگـ نمے ـزَنـمـ ...


امـآ اگہ بفهمَـمـ خطِـشـ خـآموشـ ِ בِقـ میکُنـَمـ :(


همیـטּ ساבگےِ ...

פֿـیالـت راحـت باشـב , چیــزےِ نشـבہ

یـِڪ شڪـَسـت عاطفـےِ سـاבه ؛

בوستَـش داشتـҐَ , בوستَـҐ בاشت

בوستـش دارَҐ , בیگـر בوستَــҐ نَـבارَב

مانـــــבه اҐ , رفتـــــہ هستــَــҐ ,

وَلــــےِ او نیـــست بہ همیـטּ ساבگےِ ...


دیر آمدی ...

دیر آمدی ...


کمی تغییر کرده ام ...


برای شناختنم ...


عکسـم را مچاله کن ...


نگران نباش،میگذرد ...

بایــــــد خودم را ببرم خانه !


باید ببرم صورتش را بشویم ...


ببرم دراز بکشـــــد ...


دلداریش بدهم،که فکــــــــر نکند ...


بگویم نگران نباش،میگذرد ...


" آمـــــــــــیـن "

این شـب ها چقدر دلـــــــم می خواهد کســی آرام بــهم بگویـد

" بـمیـری انشاالله "

و من فـریــــاد بـــزنم

" آمـــــــــــیـن "




בوستتــ دارم ...

اگر ڪَســے بهتــ گفتـــ ـ בوستتــ دارم


آرومــ بغلــ اش کـטּ ، نازشـ کــטּ سرشُ بــزار روے شونــت


بهشــ بگو بسـﮧ בیگــﮧ ، پآشــو ، פֿـیلــے خَــندیــدیم


یـڪ اتاقـ ِ تاریـڪ

چیزے نمیخواهمـ

جــُز

یـڪ اتاقـ ِ تاریـڪ

یـڪ موسیقـے بے ڪلامـ یـڪ فنجانـ قهوهـ بــہ تلخـے زهـر

و خوابے بــہ آرامے یـڪ مرگــــــــ همیشگے ...


شاید بفهمی ...

خودتــــــــ را تصور کن بـــــی او ...


        شاید بفهمی چه می کشـــــم بی تــــــــو ...




بگذار ...

یاבت را از مـטּ نگیر


بگذار مـטּ هم مثل ωـهراب بگویم


בلخوشے ها ڪم نیـωـت



Ãyé...нùßяίş

عاشق ...

دلم برای مورچه ای می سوختـــــــــ


که عاشق تفاله چای شده بود ...


یادم رفتــــــ  خودم عاشق یه آشغالـــــی بودم کـــــه فکـــــــر می کردم


آدمه ...


زیادی دوستت داشتم...

همه چیز ... زیادش ... دل را می زند


... زیــــــــــــــاد ...


دوستتــــــــ داشتــــــــــــــــم ... !!!


شونه به شونه ...

هزار بارم اگه از شونه ای به شونه ی دیگت غلت بزنی ، بازم این شب ...


صبح نمیشه ...


وقتی یادت میافته که ...


معشوقت با معشوقش ، خوابه 7 پریونو میبینن !!!


乂 مُحَڪمتـَـر

اِشتِبــآه مَـטּ ایــטּ بـوב هَـر جـآ رَنـجیدمـ لَبـפֿـنـב زَבمــ (!)

فِڪر ڪَرבنـב בَرב نـَבارَمــ ضَربـِـﮧ هـآ رآ مُحَڪمتـَـر زבنـב . . .

آلزایمـــــــر

امشب انگار قرصایم هم 


آلزایمر


گرفتند!!!


لعنتیها یادشان رفته که خواب آورند...


نه یاد آور...


خوردم کردی ...

پیـــــــاز هم که خرد میکنـــی


 براش اشکــــ می ریزی....


از پیازم کمتــــــــــر بودم...!؟


خوردم کردی خندیدی...